
- Rodzina zakłada niezależną grupę biznesową w 1938 roku.
- Szpachle dla malarzy, nasze know-how:
- Do przygotowania i dekoracji podłoża;
- W proszku lub w paście
- Dla profesjonalnych wykonawców rynku tradycyjnego i wymagających pół profesjonalnych użytkowników DIY
- Nasze powołanie: wspieranie sukcesu wszystkich użytkowników poprzez dostarczanie takich rozwiązań , które są innowacyjne, konkurencyjne, wysokiej jakości, proste, szybkie i niezawodne.
- Lider na rynku szpachli i gładzi*
- Wielkość produkcji - 7 fabryk na całym świecie
- Międzynarodowa grupa
- 7 oddziałów (Francja, WB, Szwajcaria, Benelux, Hiszpania, Polska, Liban)
- 200 pracowników
* Źródło : GFK i profesjonalne organizacje
Nasze wartości
- Klienci:
- Trzymamy naszych klientów w sercu naszych projektów i działań.
- Ludzie:
- Rozwijanie zaangażowania i umiejętności każdej osoby dla rozwoju firmy.
- Innowacja:
know-how zespołu, które leży w duchu otwartości, podejmowania ryzyka i doświadczenia, co ostatecznie doprowadziło do przekonania klientów do produktów Toupret
- Konkurencyjność:
- racjonalne wydatki, inwestycje na przyszłość, sprzedaż w dobrej cenie.
- Wysokie standardy:
- Stawianie przede wszystkim nam samym wysokich standardów, aby zaoferować naszym klientom i użytkownikom najwyższą jakość.
Historia
- 1938 :
- Założenie spółki utworzonej przez Desire Jardin i zaistnienie na rynku francuskim jako marka «Toupret»: pierwsza szpachla w proszku dedykowana specjalistom budowlanym.
- 1950 :
- Eksport w kierunku Europy, krajów Maghrebu i Afryki
- Wprowadzenie Toupret Cachet Bleu, dziś wiodącego produktu w szpachlach do wygładzania
- 1960 :
- Wprowadzenie kodów kolorystycznych: Czerwony dla naprawy i niebieski dla wygładzania.
- Zorganizowanie serwisu szkoleniowego dla wsparcia klientów w ich miejscach pracy.
- 1970 :
- Segmentacja oferty produktowej według funkcji: naprawa i wygładzanie
- 1980 :
- Pierwsze proste opakowania: informujące i drukowane w czterech kolorach, zawierające zdjęcia użycia danej szpachli
- Wsparcie rozwoju sieci DIY
- 1990 :
- Wprowadzenie pierwszej szpachli dekoracyjnej
- Stworzenie pierwszego wspólnego przedsięwzięcia w Libanie: SOLEBAT
- 2000 :
- Przejęcie fabryki Enduipaint (szpachle w paście)
- Tworzenie zagranicznych oddziałów biznesowych: WB, Szwajcaria, Benelux, Hiszpania
- Nowy pomysł na produkt + narzędzie: Magic’Liss w marketach DIY i System Planeo dla profesjonalistów
- Po 2005
- Tworzenie nowego oddziału w Polsce
- Nowy ład i przejście od 2 do 3 pokolenia rodziny
