• Rodzina zakłada niezależną grupę biznesową w 1938 roku.
     
  • Szpachle dla malarzy, nasze know-how:
    • Do przygotowania i dekoracji  podłoża;
    • W proszku lub w paście
    • Dla profesjonalnych wykonawców rynku tradycyjnego i wymagających pół profesjonalnych użytkowników DIY
       
  • Nasze powołanie: wspieranie sukcesu wszystkich użytkowników poprzez dostarczanie takich rozwiązań , które są innowacyjne, konkurencyjne, wysokiej jakości, proste, szybkie i niezawodne.
     
  • Lider na rynku szpachli i gładzi*
     
  • Wielkość produkcji - 7 fabryk na całym świecie
     
  • Międzynarodowa grupa
    • 7 oddziałów (Francja, WB, Szwajcaria, Benelux, Hiszpania, Polska, Liban)
    • 200 pracowników

* Źródło : GFK i profesjonalne organizacje
 

Nasze wartości

  • Klienci:
    • Trzymamy naszych klientów w sercu naszych projektów i działań.
       
  • Ludzie:
    • Rozwijanie zaangażowania i umiejętności każdej osoby dla rozwoju firmy.
    • Innowacja:

know-how zespołu, które leży w duchu otwartości, podejmowania ryzyka i doświadczenia, co ostatecznie doprowadziło do przekonania klientów do produktów Toupret

  • Konkurencyjność:
    • racjonalne wydatki, inwestycje na przyszłość, sprzedaż w dobrej cenie.
  • Wysokie standardy:
    • Stawianie przede wszystkim nam samym wysokich standardów, aby zaoferować naszym klientom i użytkownikom najwyższą jakość.

 

Historia

  • 1938 :
    • Założenie spółki utworzonej przez Desire Jardin i zaistnienie na rynku francuskim jako marka «Toupret»: pierwsza szpachla w proszku dedykowana specjalistom budowlanym.
       
  • 1950 :
    • Eksport w kierunku Europy, krajów Maghrebu i Afryki
    • Wprowadzenie Toupret Cachet Bleu, dziś wiodącego produktu w szpachlach do wygładzania
       
  • 1960 :
    • Wprowadzenie kodów kolorystycznych: Czerwony dla naprawy i niebieski dla wygładzania.
    • Zorganizowanie serwisu szkoleniowego dla wsparcia klientów w ich miejscach pracy.
       
  • 1970 :
    • Segmentacja oferty produktowej według funkcji: naprawa i wygładzanie
       
  • 1980 :
    • Pierwsze proste opakowania: informujące i drukowane w czterech kolorach, zawierające zdjęcia użycia danej szpachli
    • Wsparcie rozwoju sieci DIY  
       
  • 1990 :
    • Wprowadzenie pierwszej szpachli dekoracyjnej
    • Stworzenie pierwszego wspólnego przedsięwzięcia w Libanie: SOLEBAT
       
  • 2000 :
    • Przejęcie fabryki Enduipaint (szpachle w paście) 
    • Tworzenie zagranicznych oddziałów biznesowych: WB, Szwajcaria, Benelux, Hiszpania
    • Nowy pomysł na produkt + narzędzie: Magic’Liss w marketach DIY i System Planeo dla profesjonalistów
       
  • Po 2005
    • Tworzenie nowego oddziału w Polsce  
    • Nowy ład i przejście od 2 do 3 pokolenia rodziny